Навигација

Опис предмета

2128133 - Практикум из неохеленистике 3

Спецификација предмета
НазивПрактикум из неохеленистике 3
Акроним2128133
Студијски програм
Модул
Тип студија
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
    Условљеност другим предметимаНе постоји услов.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаТоком практичне наставе у трећем семестру посветиће се посебна пажња примени већ стечених језичких знања у складу са потребама, умењима и знањима студената. Развијање комуникативне компетенције, оптимално до нивоа Б1.1 ЗЕОЈ-а, с посебним тежиштем на рецептивним језичким вештинама слушања и читања, као и продуктивној језичкој вештини писања.
    Исходи учења (стечена знања)Студенти примењују стечена знања приликом увежбавања разумевања текста (језичка активност слушања и читања). Оспособљени су да употребљавају дуже језичке целине савременог грчког језика, у оквиру одређеног репертоара језичких израза који се често користе у предвидљивим комуникативним ситуацијама. Пишу текстове дужине до 150 речи, на теме које су обрађене током часова практичне наставе. Разумеју звучне записе као и писане текстове дескриптивног карактера на теме које су у вези са темама из свакодневног живота.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставе
    Садржај практичне наставеТоком практичне наставе у трећем семестру посветиће се пажња даљем развијању рецептивних и продуктивних језичких вештина код студената, чија је језичка комуникативна компетенција већ на А2 нивоу ЗЕОЈ-а. Избор текстова у вези са рециклажом, селидбом, празницима, слободним временом, омиљеним књигама, филмовима и позоришним представама, здравственом и социјалном заштитом, временском прогнозом, саобраћајним незгодама, грчком митологијом као и препричавањем догађаја или описивањем следа догађаја.
    Литература
    1. Αντωνοπούλου, Ν. et al. (2001). Πιστοποίηση Επάρκειας της Ελληνοµάθειας. Θέµατα για την εξάσκηση των υποψηφίων. Επίπεδο B’. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
    2. ∆εµίρη – Προδροµίδου, Ε., Καµαριανού – Βασιλείου, Ρ. (2002). Νέα ελληνικά για µετανάστες, παλιννοστούντες, πρόσφυγες και ξένους B' επίπεδο «... και καλήεπιτυχία». Αθήνα: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
    3. Καρακύργιου, Μ., Παναγιωτίδου, Β. (2014). Κλικ στα ελληνικά. Еπίπεδо Β1. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη
    4. Παθιάκη, Ειρ. et al. (2012). Ελληνικά Β’. Μέθοδος εκµάθησης της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη
    5. Αγάθος, Θ. et al. (2008). Ακούστε Ελληνικά. Αθήνα: Εκδόσεις Κέδρος
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    04
    Методе извођења наставеАктивно учествовање студената у дискусијама. Интерактивна настава са применом савремених техничких средстава, извршавање предвиђених индивидуалних и групних задатака итд.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања20Писмени испит60
    Практична наставаУсмени испит
    Пројекти
    Колоквијуми20
    Семинари