Navigation

Subject description

1415097 - Primenjena lingvistika i nastava spanskog jezika 1

Course specification
Course title
Acronym 1415097
Study programme
Module
Type of study
Lecturer (for classes)
Lecturer/Associate (for practice)
    Lecturer/Associate (for OTC)
      ESPB 3.0 Status
      Condition Oblik uslovljenosti
      The goal
      The outcome
      Contents
      Contents of lectures osnovni pojmovi: pristup, metod, tehnika; maternji, strani, ciljni,prvi i drugi jezik; učenje i usvajanje jezika, jezičke veštivne, kompetencija i performansa, komunikativna kompetencija; međujezik, greška i omaška, fosilizacija, transferencija istorija metoda: gramatičko-prevodni metod, inovacije u nastavi stranih jezika u 19. veku, reformisti, direktni metod, audiolingvalni metod, totalni fizički odgovor, nemi način, učenje jezika u zajednici, prirodni pristup, sugestopedija, komunikativna nastava stranih jezika; savremene tendencije u nastavi stranih jezika: projektna nastava i integrisana nastava jezika i drugih sadržaja; jezičke obrazovne politike u savremenom svetu: savet Evrope i nastava stranih jezika
      Contents of exercises
      Literature
      1. Consejo de Europa. 2002. Marco de Referencia europeo para el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas. Madrid: Instituto Cervantes. / Council of Europe. 2001. Common European Framework for Languages: learning, teaching assessment. Cambridge University Press. (Original title)
      2. Durbaba, Olivera. 2011. Teorija i praksa nastave stranih jezika. Beograd: Zavod za udžbenike. (Original title)
      3. Larsen-Freeman, Diane. 2000. Techiniques and principles in language teaching. Oxford: Oxford University Press. (Original title)
      4. Richards, Jack C. & Theodore S. Rodgers. 2001. Enfoques y métodos en la enseñanza de lenguas. Madrid: Cambridge University Press. (Original title)
      5. Sánchez, Aquilino. 1997. Los métodos en la enseñanza de idiomas. Madrid: SGEL. (Original title)
      Number of hours per week during the semester/trimester/year
      Lectures Exercises OTC Study and Research Other classes
      2
      Methods of teaching
      Knowledge score (maximum points 100)
      Pre obligations Points Final exam Points
      Activites during lectures 10 Test paper 40
      Practical lessons Oral examination
      Projects 30
      Colloquia 20
      Seminars