Navigacija

Opis predmeta

1415097 - Primenjena lingvistika i nastava španskog jezika 1

Specifikacija predmeta
Naziv Primenjena lingvistika i nastava španskog jezika 1
Akronim 1415097
Studijski program Jezik, književnost, kultura
Modul modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
    Nastavnik/saradnik (DON)
      Broj ESPB 3.0 Status predmeta izborni
      Uslovljenost drugim predmetima nema Oblik uslovljenosti
      Ciljevi izučavanja predmeta U okviru ovog predmeta studenti će razviti osnovna teorijska znanja o pristupima i metodima u nastavi stranih jezika, s fokusom na pregled najuticajnijih metoda kroz istoriju i na osnovne postavke savremenog pristupa nastavi stranih jezik
      Ishodi učenja (stečena znanja) razvoj teorijskih znanja iz oblasti primenjene lingvistike i nastave stranih jezika, kao i razvoj osnovnih veština u učionici (administracija, razumevanje metoda i tehnika, planiranje rada i evaluacija)
      Sadržaj predmeta
      Sadržaj teorijske nastave Osnovni pojmovi u primenjenoj lingvistici i nastavi stranih jezika strukturalizam i konstruktivizam kao obrazovne ideologije; istorija razovja teorijskih koncepata u nastavi stranih jezika
      Sadržaj praktične nastave
      Literatura
      1. Consejo de Europa. 2002. Marco de Referencia europeo para el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas. Madrid: Instituto Cervantes. / Council of Europe. 2001. Common European Framework for Languages: learning, teaching assessment. Cambridge University Press.
      2. Durbaba, Olivera. 2011. Teorija i praksa nastave stranih jezika. Beograd: Zavod za udžbenike.
      3. Larsen-Freeman, Diane. 2000. Techiniques and principles in language teaching. Oxford: Oxford University Press.
      4. Richards, Jack C. & Theodore S. Rodgers. 2001. Enfoques y métodos en la enseñanza de lenguas. Madrid: Cambridge University Press.
      5. Sánchez, Aquilino. 1997. Los métodos en la enseñanza de idiomas. Madrid: SGEL.
      Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
      Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
      2
      Metode izvođenja nastave
      Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
      Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
      Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit 40
      Praktična nastava Usmeni ispit
      Projekti 30
      Kolokvijumi 20
      Seminari