Навигација

Опис предмета

1415097 - Примењена лингвистика и настава шпанског језика 1

Спецификација предмета
НазивПримењена лингвистика и настава шпанског језика 1
Акроним1415097
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљеност другим предметиманемаОблик условљености
      Циљеви изучавања предметаУ оквиру овог предмета студенти ће развити основна теоријска знања о приступима и методима у настави страних језика, с фокусом на преглед најутицајнијих метода кроз историју и на основне поставке савременог приступа настави страних језик
      Исходи учења (стечена знања)развој теоријских знања из области примењене лингвистике и наставе страних језика, као и развој основних вештина у учионици (администрација, разумевање метода и техника, планирање рада и евалуација)
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеОсновни појмови у примењеној лингвистици и настави страних језика структурализам и конструктивизам као образовне идеологије; историја разовја теоријских концепата у настави страних језика
      Садржај практичне наставе
      Литература
      1. Consejo de Europa. 2002. Marco de Referencia europeo para el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas. Madrid: Instituto Cervantes. / Council of Europe. 2001. Common European Framework for Languages: learning, teaching assessment. Cambridge University Press.
      2. Durbaba, Olivera. 2011. Tеоријa и пракса наставе страних језика. Београд: Завод за уџбенике.
      3. Larsen-Freeman, Diane. 2000. Techiniques and principles in language teaching. Oxford: Oxford University Press.
      4. Richards, Jack C. & Theodore S. Rodgers. 2001. Enfoques y métodos en la enseñanza de lenguas. Madrid: Cambridge University Press.
      5. Sánchez, Aquilino. 1997. Los métodos en la enseñanza de idiomas. Madrid: SGEL.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставе
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит40
      Практична наставаУсмени испит
      Пројекти30
      Колоквијуми20
      Семинари