Навигација

Административне процедуре

УПИС У НАРЕДНУ ШКОЛСКУ ГОДИНУ

Врши се онлајн, преко студентског сервиса (еСтудент)

Види више

 

Изузеци онлајн уписа

Види више

 

ДОКУМЕНТАЦИЈА КОЈА СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ИЛИ ПРЕУЗЕТИ:

НА ШАЛТЕРИМА 14 (рад са студентима од 9 до 13 часова):

  • Потврда о редовном студирању. Потребна документа за издавање:
    • општи образац.
  • Решењe о признатим испитима, мировању, продужетку статуса студента.
  • Уверење о положеним испитима. Потребна документа за издавање:
    • општи образац из скриптарнице Факултета,
    • уплатница (висина уплате).
  • Уверење о току студија. Потребна документа за издавање:
    • општи образац из скриптарнице Факултета,
    • уплатница (висина уплате).
  • Предаје се захтев са уплатницом и преузима се Решење о испису са Факултета (висина уплате).
  • Предаје се захтев са уплатницом и преузимају се средњошколска докумената на реверс (висина уплате).
  • Предаје се захтев за израду Уверења о дипломирању и Дипломе, као и дупликата Уверења о дипломирању и Дипломе. Након што сви испити предвиђени за стицање дипломе буду положени и евидентирани на студентском сервису, потребно је предати индекс, захтев за израду Уверења о дипломирању/Дипломе (из скриптарнице Факултета) и уплатнице попуњене без позива на број (3600 динара – трошкови израде Уверења о дипломирању и/или 7000 динара – трошкови израде Дипломе) на шалтерима 1, 2, 3 или 4 радним даном од 9 до 13 часова (висина уплате). Доставити и диплому средње школе. За издавање дупликата потребна је потврда из Службеног гласника да је документ оглашен као неважећи, као и одговарајући захтев (из скриптарнице Факултета).
  • Подношење захтева за поништавање испита. Студент који није задовољан прелазном оценом на испиту има право да поднесе захтев за поновно полагање испита до краја школске године у којој је испит положен. Неопходно је да оцена буде уписана у индекс (висина уплате).
  • Подношење захтева за дупликат индекса (висина уплате). Потребна документација:
    • нови индекс,
    • потврда из Службеног гласника да је документ оглашен неважећим, захтев (из скриптарнице Факултета),
    • две исте фотографије,
    • уплатница.
  • Потврда о трајању испитних рокова ради регулисања смештаја у студентском дому (издаје се од 1. јуна текуће школске године).

НА ШАЛТЕРИМА 58 (рад са студентима од 11 до 13 часова):

  • Преузимање Уверења о дипломирању
  • Упис школске године за нестандардне уписе (по основу Решења о продужетку)

АРХИВ ФАКУЛТЕТА

Рад са студентима је од 11 до 13 часова.

  • Преузимање дипломе
    • Преузима се лично уз личну карту
    • Преузимање у име друге особе могуће са овлашћењем овереним код нотара и уз личну карту
  • Издавање потврде о изједначавању у правима VII/1 ССС са мастером (висина уплате)
    • Потребно је предати захтев (купује се у скриптарници) уз копију дипломе и назначити која потврда је потребна и приложити уплатницу. 
  • Издавање потврде о стицању 36 ППМ ЕСПБ (висина уплате)
    • Потребно је предати захтев (купује се у скриптарници), назначити која потврда је потребна и приложити уплатницу. Потврда се преузима на шалтерима студијских група.
  • Издавање наставног плана и програма (висина уплате)
    • Потребно је предати захтев (купује се у скриптарници), назначити која потврда је потребна и приложити уплатницу. 
  • Издавање нестандардних потврда (висина уплате)
    • Потребно је предати захтев (купује се у скриптарници), назначити која потврда је потребна и приложити уплатницу. 
  • Предавање захтева за вредновање ваннаставних активности (погледајте наредну секцију)
  • Предавање молбе за продужетак рока за завршавање студија. Потребна документа:
    • Попуњен општи образац из скриптарнице Факултета

ПРИЗНАВАЊЕ ВАННАСТАВНИХ АКТИВНОСТИ

Ваннаставне активности студената обухватају:

  • ангажовање у раду органа и тела Универзитета и Факултета;
  • ангажовање у раду студентских организација;
  • учешће у различитим облицима научно-истраживачког и стручног рада на Универзитету и Факултету;
  • стручну праксу;
  • добровољни рад у локалној заједници;
  • такмичење на спортским манифестацијама;
  • учешће на националним и међународним такмичењима;
  • учешће у организацији и раду летњих школа, радионица и конференција;
  • ангажовање у раду и активности студената са хендикепом.

Конкурс за вредновање ваннаставних активности расписује се према Правилнику о вредновању ваннаставних активности студената Филолошког факултета.

Потребна документација:

  • Образац Молбе за вредновање ваннаставних активности (преузима се у скриптарници или са интернет странице Факултета и предаје се Архиви. Уколико је студент остварио више ваннаставних активности, довољно је да их све попише на једном обрасцу Молбе; није потребно предавати засебну молбу за сваку активност).
  • Копија доказа о испуњености ваннаставних активности (у случају да је потврда издата на страном језику, потребно је да студент у молби прецизно наведе појединости о активностима – датуме/број сати, врсту активности, установу итд.).

Одлука о вредновању ваннаставних активности преузима се у канцеларији Студентског парламента.

 МОЛБА ЗА МИРОВАЊЕ

  • Предаје се Архиви Факултета.
  • Потребна документа:
    1. Индекс
    2. Захтев (општи образац)
    3. Документација на основу које се тражи мировање

Види више

КОНКУРИСАЊЕ ЗА СМЕШТАЈ У СТУДЕНТСКОМ ДОМУ

  • Студенти (изузев бруцоша) документа предају на шалтеру одговарајуће студијске групе (шалтер 1–4) (више информација на сајту Студентског центра).
  • Потребна документа:
    • просек прихода по члану домаћинства,
    • пријава на Конкурс за усељење у студентски дом (скриптарница Факултета).

 

КОНКУРИСАЊЕ ЗА СТИПЕНДИЈЕ И КРЕДИТЕ МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ

  • Документа се предају на шалтеру одговарајуће студијске групе (шалтер 1–4).
  • Потребна документа су наведена на интернет страници Министарства.

ИЗВРШАВАЊЕ ФИНАНСИЈСКИХ ОБАВЕЗА ПРЕМА ФАКУЛТЕТУ

  • Сви уписани студенти наводе позив на број са свог налога на сервису еСтудент. Пример исправно попуњене уплатнице уписаним студентима је доступан на сервису еСтудент, у оквиру опције „Школарине и Уплате”. Позив на број је за сваког студента различит и поред броја индекса садржи контролне цифре које се разликују од студента до студента.
  • Уплате студената 
    • Да би се уплата (школарина, трошкови пријаве испита) повезала са налогом студента који је извршио уплату, потребно је да та уплата буде видљива на изводу. 
    • Извод са уплатама пристиже сваког радног дана за уплате извршене претходног дана. 
    • Нека уплатна места, као што су мењачнице, поште и банке у унутрашњости, уплате од петка, суботе и недеље књиже у понедељак и оне пристижу на изводу тек у уторак. 
    • Потребно је да студенти имају у виду наведену динамику и благовремено обезбеђују средства на рачуну.
  • Студенти за које плаћају правна лица:
    • представници правних лица се за профактуру (пре уплате) обраћају на мејл: tanja.kafedzic@fil.bg.ac.rs;
    • новац се уплаћује по добијању профактуре, а као позив на број потребно је навести број профактуре.
  • У случају да уплата није повезана са студентским налогом, потребно је послати скенирану/сликану уплатницу, број индекса и годину уписа на мејл адресу: maja.vujovic@fil.bg.ac.rs или racunovodstvo@fil.bg.ac.rs сваког радног дана до 16 часова. На мејлове послате ван радног времена се одговара наредног радног дана. Моле се студенти да приложе уплатницу са наведеним својим именом. 

 

ПРОЦЕДУРА ПОВРАЋАЈА НОВЦА:

  • Молба се предаје Архиви Факултета.
  • Потребна документација:
    • попуњен образац који се купује се у скриптарници Факултета. На попуњеном обрасцу се наводи разлог повраћаја новца и број текућег рачуна на који се новац враћа.
    • оригинал уплатнице.

Поврат новца ће бити извршен након одобрене молбе.

СЛАЊЕ ДОКУМЕНАТА WES-у ИЛИ ДРУГОЈ ВИСОКОШКОЛСКОЈ ИНСТИТУЦИЈИ

  • Потребно је послати скенирану документацију са референтним бројем (за кандидате који имају референтни број) на мејл адресу: mobility@fil.bg.ac.rs.