1413011 - Увод у италијанску културу 1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Увод у италијанску културу 1 | |||
Акроним | 1413011 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Нема услова. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студент стиче основна знања о Италији, њеној историји, географији, привреди, уметности, великанима уметности, градовима итд. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент показује основно знање о савладаном градиву, повезује стечено знање са осталим релевантним предметима студијског програма. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Опште напомене о територији, цивилизацијска слојевитост Италије, хронологија Италије у време распада Римског царства, најезде племена, хришћанство Лонгобарди и Франци на територији Италије, развој феудалне цивилизације Настанак и развој Венеције Демографске прилике у 10. и 11. веку, настанак комуна Италијанске комуне - економски, друштвени, културни аспекти Религиозни живот у 12 и 13. веку (Црква, монашки редови, јеретици) Милано и Фиренца између комуне и сињорије Настанак и карактеристике сињорија у Италији Италија у 15. веку, Хуманизам и Ренесанса Италија у 16. веку Реформација и Противреформација | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе се изводе уз помоћ илустрованог материјала, видео прилога, материјала са интернета; предвиђен је и самостални рад студената, у виду истраживачког рада на предложеној лектири. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Монолошка, дијалошка, дискусија, читање, писање, интерпретативна, демонстративна | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | ||
Практична настава | 0 | Усмени испит | 70 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 15 | |||
Семинари | 15 |