1420437 - Арапски дијалекти 3 (египатски дијалекат 3)
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Арапски дијалекти 3 (египатски дијалекат 3) | |||
Акроним | 1420437 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Уписана текућа година студија. Одрађене предиспитне обавезе. Број полазника. Положени испити из Арапских дијалеката 2 (египатски), Савременог арапског језика Г-6, Синтаксе арапског језика 2. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање и активно овладавање закономерностима односне реченице и одричних глаголских облика, императива и прохибитива. Упознавање и активно овладавање закономерностима система бројева. Изражавање припадности и поседовања. Континуирано и свеобухватно развијање компетенција језичке комуникације (лингвистичка, социолингвистичка и прагматска) и језичких вештина (продукција, рецепција и интеракција најпре у усменом облику) на језичком нивоу А2 (Заједнички европски референтни оквир за језике). Проширивање социокултуролошких знања о изворном говорном подручју. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент је развио компетенције језичке комуникације и овладао језичким вештинама на циљном нивоу (А2) египатског дијалекта. Студент је проширио вокабулар, унапредио је изговор и успешно прекључује код у задатим ситуацијама. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Закономерности односне реченице и одричних глаголских облика, императива и прохибитива. Закономерности система бројева. Изражавање припадности и поседовања. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе разумевања ширег спектра аутентичних некњижевних и књижевних текстова. Вежбе разумевања слушања и изговора. Вежбе грађења и проширивања лексичког фонда. Продубљивање знања о специфичностима египатске културе, историје, политике и друштва. Монолошко и дијалошко изражавање. Употреба текстуалних, аудитивних, визуелних и аудио-визуелних материјала из различитих извора. Припрема за адекватну вербалну и невербалну комуникацију у свакоденвним и пословним ситуацијама. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | 40 | Усмени испит | 60 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |