1413068 - Дидактика италијанског језика 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Дидактика италијанског језика 2 | |||
Акроним | 1413068 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Услов за полагање испита: положен испит из предмета Дидактика италијанског језика 1 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Продубљивање стечених и стицање нових знања о дидактичкој теорији, као и практична примена основних знања о стратегијама и техникама наставе италијанског језика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће умети да примени стечена теоријска знања и дидактичке принципе стратегија и техника у настави италијанског језика. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Теоријска настава обухвата упознавање студената са основама дидактике и појмовима као што су: курикулум, силабус, месечни и годишњи план наставника, наставни контекст, положај ученика у наставном процесу, улога наставника, језички садржај и наставне активности, фазе дидактичке јединице, приступ, метод, наставне технике, језичке вештине, евалуација и тестирање, технике тестирања и друго. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе, семинарски рад, презентације, колоквијуми. Усвојена знања студенти практично примењују током огледне наставе у школама-вежбаоницама. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | У настави се користе следеће наставне методе: вербалне методе (монолошка, дијалошка, усмена интеракција), решавање проблема, истраживачки рад ученика (увођење ученика у самосталан истраживачки рад) и комбиновани рад. Примењују се и различити облици рада: фронтални, рад у групама, тимски рад, рад у паровима и самостални рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 30 | ||
Практична настава | 20 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 30 |