1413068 - Didaktika italijanskog jezika 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Didaktika italijanskog jezika 2 | |||
| Akronim | 1413068 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Uslov za polaganje ispita: položen ispit iz predmeta Didaktika italijanskog jezika 1 | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Produbljivanje stečenih i sticanje novih znanja o didaktičkoj teoriji, kao i praktična primena osnovnih znanja o strategijama i tehnikama nastave italijanskog jezika. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student će umeti da primeni stečena teorijska znanja i didaktičke principe strategija i tehnika u nastavi italijanskog jezika. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Teorijska nastava obuhvata upoznavanje studenata sa osnovama didaktike i pojmovima kao što su: kurikulum, silabus, mesečni i godišnji plan nastavnika, nastavni kontekst, položaj učenika u nastavnom procesu, uloga nastavnika, jezički sadržaj i nastavne aktivnosti, faze didaktičke jedinice, pristup, metod, nastavne tehnike, jezičke veštine, evaluacija i testiranje, tehnike testiranja i drugo. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Vežbe, seminarski rad, prezentacije, kolokvijumi. Usvojena znanja studenti praktično primenjuju tokom ogledne nastave u školama-vežbaonicama. | |||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1 | 3 | |||
| Metode izvođenja nastave | U nastavi se koriste sledeće nastavne metode: verbalne metode (monološka, dijaloška, usmena interakcija), rešavanje problema, istraživački rad učenika (uvođenje učenika u samostalan istraživački rad) i kombinovani rad. Primenjuju se i različiti oblici rada: frontalni, rad u grupama, timski rad, rad u parovima i samostalni rad. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 30 | ||
| Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 20 | |||
| Seminari | 30 | |||
