1415087 - Шпански као језик струке
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Шпански као језик струке | |||
Акроним | 1415087 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен предмет Савремени шпански језик Г-4. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Стицање основних знања из шпанског језика као језика струке; познавање лексичке структуре шпанског језика уз коришћење адекватне лексике; познавање проблема карактеристичних за превођење стручних текстова. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Општи исходи: способност анализе и синтезе, способност практичне примене знања из области превођења. Специфични исходи: дефинише и разликује општи језик од језика струке, препознаје апекте и врсте језика струке, користи информационе технологије у процесу стручног превођења. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Однос општег језика и језика струке, аспекти и врсте језика струке, проблеми стручног превођења, шпански као језик струке. | |||
Садржај практичне наставе | Коришћење паралелних корпуса у процесу превођења стручних текстова, прављење глосара и употреба информационих технологија у процесу стручног превођења. Вежбе су интерактивне и прате наставне садржаје обрађене на часовима предавања. Активна употреба платформе Мудл. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Интерактивна настава и хибридна настава уз помоћ платформе Мудл. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари |