Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе |
---|
Исходи учења (стечена знања) | " Похађањем наставе студенти ће трајно обогатити свој лексички и фразеолошки фонд, овладати граматичким структурама (рецептивно,продуктивно, когнитивно), овладати говорним средствима,парајезичким средствима (изговор, интонација), нонвербалним средствима изражавања (мимика,гестикулација), овладати комуникативним вештинама: разумевање говора, разумевање писаног текста, оисање и говор на нивоу Б2.1, обогатити своје опште образовање, а све у функцији активне и практичне примене. Разумевање говора:
● може да разуме дужи говор и предавања и чак да прати сложенију дискусију ако је тема довољно позната;
● може да разуме највећи део ТВ вести и програма о текућим догађајима као и филмова на стандардном дијалекту:
Разумевање текста:
● чита и разуме чланке, извештаје и остале врсте текстова који се односе на проблеме савременог света;
● разуме савремену књижевну прозу и поезији;
Говор:
● размењује информације са извесним степеном флуентности;
● аргументовано износи своје ставове;
● даје савете на задате проблеме и теме;
● износи слагање или неслагање са говорницима (колегама) на часу;
Писање:
● пише јасан и детањан текст на велики број тема које су у сфери његовог интересовања;
● пише саставе и извештаје у којима преноси информације и даје разлоге за или против одређене тачке гледишта;
● пише писма у којима истиче лични значај догађаја;
" |
---|