1420035 - Савремени арапски језик Г-5
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени арапски језик Г-5 | |||
Акроним | 1420035 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Уписана текућа година студија. Одрађене предиспитне обавезе. Положени испити из Савременог арапског језика Г-4 и Морфосинтаксе арапског језика 2 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Континуирано и свеобухватно развијање компетенција језичке комуникације (лингвистичка, социолингвистичка и прагматска) и језичких вештина (продукција, рецепција и интеракција у писаном и усменом облику) на језичком нивоу Б1+ (Заједнички европски референтни оквир за језике). Проширивање социокултуролошких знања о земљама арапског говорног подручја неопходних за остваривање успешне комуникације на циљном нивоу. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент је развио компетенције језичке комуникације и овладао језичким вештинама на циљном нивоу (Б1+). Проширио је лексички фонд и побољшао изговор. Препознаје карактериситке различитих врста текстова (усмених и писаних). Користи адекватне стратегије за различите врсте читања и слушања. Студент је научио да се у усменом и писаном облику јасно изрази на велики број тема. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | - | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе разумевања ширег спектра некњижевних текстова – дужих новинских текстова (друштво, култура, политика, привреда, наука). Вежбе проширивања лексичког фонда и познавања комплекснијих граматичких структура. Продубљивање знања о специфичностима културе, историје и друштва земаља арапског говорног подручја. Побољшање разумевања говора и способности усменог изражавања – монолошког и дијалошког. Обрада тема релевантних за студије арабистике и актуелних друштвених тема уз употребу текстуалних, аудитивних, визуелних и аудио-визуелних материјала из различитих извора. Припрема за адекватну вербалну и невербалну комуникацију у свакоденвним и пословним ситуацијама. Побољшање способности писменог изражавања кроз вежбе писања различитих врста текстова. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 6 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 60 | ||
Практична настава | 10 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |