1420536 - Арапски дијалекти 2 (магрепски дијалекат 2)
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Арапски дијалекти 2 (магрепски дијалекат 2) | |||
Акроним | 1420536 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Уписана текућа година студија. Одрађене предиспитне обавезе. Положени испити из Морфосинтаксе арапског језика 2 и Савременог арапског језика Г-4. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Развијање основних комуникативних компетенција на мароканском дијалекту арапског језика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент развија комуникативне компетенције на мароканском дијалекту и то кроз читање текстова из уџбеника, гледање видео материјала, преслушавање аудио материјала, као и кроз саме вежбе комуникације, на тему различитих ситуација из свакодневног живота, као и у појединим комплекснијим ситуацијама. На крају курса, студент има унапређене основне комуникативне компетенције на мароканском дијалекту и уме да успостави нешто комплекснију комуникацију. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Анализирање грамтичких целина које се разликују у односу на савремени арапски језик. Читање и обрада текстова и дијалога из уџбеника, у вези са различитим ситуацијама из свакодневног живота у Мароку. | |||
Садржај практичне наставе | Анализирање грамтичких целина које се разликују у односу на савремени арапски језик. Читање и обрада текстова и дијалога из уџбеника, у вези са различитим ситуацијама из свакодневног живота у Мароку. Вежбање комуникације кроз дијалоге постављене тако да је могућа њихова примена у свакодневном животу. Преслушавње и анализа аудио и видео материјала и циљу што ефикаснијег савлађивања специфичности мароканског дијалекта. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Вежбе. Конверзација. Употреба аудио и видео материјала. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | ||
Практична настава | Усмени испит | 70 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |