Навигација

Опис предмета

1428113 - Практикум из неохеленистике 3

Спецификација предмета
НазивПрактикум из неохеленистике 3
Акроним1428113
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљеност другим предметимаОдслушан курс Практикум из неохеленистике 2.Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаТоком практичне наставе у трећем семестру посветиће се посебна пажња примени већ стечених језичких знања у складу са потребама, умењима и знањима студената. Развијање комуникативне компетенције, оптимално до нивоа Б1.1 ЗЕОЈ-а, с посебним тежиштем на рецептивним језичким вештинама слушања и читања, као и продуктивној језичкој вештини писања.
      Исходи учења (стечена знања)Студенти примењују стечена знања приликом увежбавања разумевања текста (језичка активност слушања и читања). Оспособљени су да употребљавају дуже језичке целине савременог грчког језика, у оквиру одређеног репертоара језичких израза који се често користе у предвидљивим комуникативним ситуацијама. Пишу текстове дужине до 150 речи, на теме које су обрађене током часова практичне наставе. Разумеју звучне записе као и писане текстове дескриптивног карактера на теме које су у вези са темама из свакодневног живота.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеТоком наставе посветиће се посебна пажња постепеној примени стечених језичких знања у складу са потребама студената као апсолутних почетника. У том смислу ће се организовати радионице са модерирањем рада у пару према нивоима знања и умењима студената.
      Садржај практичне наставеТоком практичне наставе у трећем семестру посветиће се пажња даљем развијању рецептивних и продуктивних језичких вештина код студената, чија је језичка комуникативна компетенција већ на А2 нивоу ЗЕОЈ-а. Избор текстова у вези са рециклажом, селидбом, празницима, слободним временом, омиљеним књигама, филмовима и позоришним представама, здравственом и социјалном заштитом, временском прогнозом, саобраћајним незгодама, грчком митологијом као и препричавањем догађаја или описивањем следа догађаја.
      Литература
      1. Αγάθος, Θ. et al. (2008). Ακούστε Ελληνικά. Αθήνα: Εκδόσεις Κέδρος
      2. "Αντωνοπούλου, Ν. et al. (2001). Πιστοποίηση Επάρκειας της Ελληνοµάθειας. Θέµατα για την εξάσκηση των υποψηφίων. Επίπεδο В’’. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας"
      3. "∆εµίρη – Προδροµίδου, Ε., Καµαριανού – Βασιλείου, Ρ. (2002). Νέα ελληνικά για µετανάστες, παλιννοστούντες, πρόσφυγες και ξένους В’' επίπεδο «... και καλήεπιτυχία». Αθήνα: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ"
      4. "Καρακύργιου, Μ., Παναγιωτίδου, Β. (2014). Κλικ στα ελληνικά. Еπίπεδо Β1. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη"
      5. "Παθιάκη, Ειρ. et al. (2012). Ελληνικά Β’. Μέθοδος εκµάθησης της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη"
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      13
      Методе извођења наставеАктивно учествовање студената у дискусијама. Интерактивна настава са применом савремених техничких средстава, извршавање предвиђених индивидуалних и групних задатака итд.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит60
      Практична наставаУсмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми20
      Семинари