1428113 - Praktikum iz neohelenistike 3
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Praktikum iz neohelenistike 3 | |||
Akronim | 1428113 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Odslušan kurs Praktikum iz neohelenistike 2. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Tokom praktične nastave u trećem semestru posvetiće se posebna pažnja primeni već stečenih jezičkih znanja u skladu sa potrebama, umenjima i znanjima studenata. Razvijanje komunikativne kompetencije, optimalno do nivoa B1.1 ZEOJ-a, s posebnim težištem na receptivnim jezičkim veštinama slušanja i čitanja, kao i produktivnoj jezičkoj veštini pisanja. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti primenjuju stečena znanja prilikom uvežbavanja razumevanja teksta (jezička aktivnost slušanja i čitanja). Osposobljeni su da upotrebljavaju duže jezičke celine savremenog grčkog jezika, u okviru određenog repertoara jezičkih izraza koji se često koriste u predvidljivim komunikativnim situacijama. Pišu tekstove dužine do 150 reči, na teme koje su obrađene tokom časova praktične nastave. Razumeju zvučne zapise kao i pisane tekstove deskriptivnog karaktera na teme koje su u vezi sa temama iz svakodnevnog života. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Tokom nastave posvetiće se posebna pažnja postepenoj primeni stečenih jezičkih znanja u skladu sa potrebama studenata kao apsolutnih početnika. U tom smislu će se organizovati radionice sa moderiranjem rada u paru prema nivoima znanja i umenjima studenata. | |||
Sadržaj praktične nastave | Tokom praktične nastave u trećem semestru posvetiće se pažnja daljem razvijanju receptivnih i produktivnih jezičkih veština kod studenata, čija je jezička komunikativna kompetencija već na A2 nivou ZEOJ-a. Izbor tekstova u vezi sa reciklažom, selidbom, praznicima, slobodnim vremenom, omiljenim knjigama, filmovima i pozorišnim predstavama, zdravstvenom i socijalnom zaštitom, vremenskom prognozom, saobraćajnim nezgodama, grčkom mitologijom kao i prepričavanjem događaja ili opisivanjem sleda događaja. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 3 | |||
Metode izvođenja nastave | Aktivno učestvovanje studenata u diskusijama. Interaktivna nastava sa primenom savremenih tehničkih sredstava, izvršavanje predviđenih individualnih i grupnih zadataka itd. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 60 | |
Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 20 | |||
Seminari |