Навигација

Опис предмета

2115023 - Шпански језик 3

Спецификација предмета
НазивШпански језик 3
Акроним2115023
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Општа лингвистика са страним језиком, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаобавезан
      Условљеност другим предметимаОдслушан предмет Савремени шпански језик Г-2Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаПрепознавање и разумевање темпоралности и аспектуалности у шпанском језику; употреба глаголских времена и начина у шпанском језику.
      Исходи учења (стечена знања)Општи исходи - способност анализе. Специфични исходи - познавање различитих језичких категорија и механизама за казивање времена у шпанском језику; правилно и адекватно исказивање времена у шпанском језику; познавање различитости глаголских система у српском и шпанском језику и значењских нијанси које те различитости подразумевају.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеОсновни појмови о аспекту, времену и начину као глаголским и мисаоним категоријама. Употреба глаголских времена; начини изказивања временских односа у шпанском језику.
      Садржај практичне наставеИнтерактивна настава кроз рад на контекстуализованим примерима, анализу обрађеног градива на аутентичним материјалима, дискусије.
      Литература
      1. Aragonés, Luis; Palencia, Ramón. 2009. Gramática de uso del español. Teoría y práctica. B1-B2. Madrid: SM. (избор)
      2. Cerrolaza Gili, Óscar; Sacristán Díaz, Enrique. 2010. Libro de ejercicios. Diccionario práctico de gramática. Uso correcto del español. Con + de 800 ejercicios. Madrid: Edelsa. (избор)
      3. Hernández Mercedes, M.ª Pilar. 2010. Tiempo para practicar el Indicativo y el Subjuntivo. Madrid: Edelsa. (избор)
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      11
      Методе извођења наставеИнтерактивна настава кроз рад на контекстуализованим примерима, анализу обрађеног градива на аутентичним материјалима, дискусије.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавањаПисмени испит50
      Практична настава10Усмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми40
      Семинари