2120434 - Основи персијског језика П-4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Основи персијског језика П-4 | |||
Акроним | 2120434 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Неопходан је положен испит из Основи персијског језика П-3 (2120433) | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Стицање и развијање укупних језичких, посебно комуникативних компетенција. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће моћи да разумеју објективне и апстрактне теме у перисјском и да учествују у неким разговорима. Моћи ће на самом почетку да се укључе у конверзације и без језичких проблема да разговарају са изворним говорником. Моћи ће јасно да се изражавају у различитим тачкама. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Техерански дијалекат као стандардни дијалекат, грађење речи, афикси, идиоми, врсте детерминатора у персијском језику, прави и неправи објекат. Субјунктивни начин у персијском, грађење будућег времена, кондиционал, помоћни глаголи и императив. Развој вештине читања и писања. | |||
Садржај практичне наставе | Прављење свог дневника, писање вести, рад путем медија и припремање личних дневника за развој и повећање персијског вокабулара и вештине писања. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Вежбе, комуникативне активности и задаци, рад у групама, самостални рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 60 | ||
Практична настава | 10 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |