1405012 - Народна књижевност
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Народна књижевност | |||
| Акроним | 1405012 | |||
| Студијски програм | Српска књижевност и језик | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 15.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Студент ће стећи знања, умеће да их примени у даљем самосталном раду. Савладавањем програма студент стиче познавање и разумевање дисциплине проучавања усмене књижевности, способност самосталне примене метода на анализу текста као и компетенције за преношење тог знања ученицима у школској настави. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Проширивање знања о одликама усменог стваралаштва, о његовом значају и повезаности са националном културом, историјом и фолклором. Уочавање поетичких законитости, континуитета трајања и слојевитости традиције. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Основни теоријски појмови проучавања усмене књижевности, најважнији записи српске народне књижевности, књижевноисторијски и књижевнотеоријски приступ народној књижевности. | |||
| Садржај практичне наставе | Анализа текста, усмено и писмено излагање књижевнотеоријских и књижевносторијских проблема, дискусије, израда семинарског рада и самостална примена научне методологије. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 4 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, вежбања, дискусије, рад у групама, самосталан рад. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 70 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 10 | |||
| Семинари | 10 | |||
