1408288 - Ками
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Ками | |||
Акроним | 1408288 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик са компаратистиком | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са најважнјим сегментима Камијевог опуса. Посебна пажња посвећена је различитим могућностима тумачења "Странца", "Мита о Сизифу", "Калигуле", "Побуњеног човека" и "Пада". | |||
Исходи учења (стечена знања) | ||||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | http://www.fil.bg.ac.rs/wp-content/uploads/OK-Kami.pdf | |||
Садржај теоријске наставе | Теоријска настава студенте упознаје са Камијевим књижевним и филозофским остварењима и са различитим тумачењима Камијевог опуса. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе. Дискусије на часу. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |