1409035 - Савремени руски језик Г-5
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени руски језик Г-5 | |||
Акроним | 1409035 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен испит Савремени руски језик Г-4. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студент ће у оквиру Савременог руског језика Г- 5 овладати граматичким знањем везаним за руски глагол, као и лексиком предвиђеном за превођење на руски и са руског на српски језик. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће умети правилно да употребљава све граматичке облике, с посебним акцентом на облике руског глагола. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Систем глаголских времена у руском језику у поређењу са српским. Синтаксичко-стилистички аспекти употребе личних глаголских облика. Радно и трпно стање. Синтаксичко-стилистичке специфичности употребе облика радног и трпног стања у руском језику у поређењу са српским. Специфичности руског инфинитива у поређењу са српским. Глаголски придеви. Глаголски прилози. | |||
Садржај практичне наставе | Лексичка вежбања, Вежбања из морфологије глагола, Правописна вежбања и Говорна вежбања. Вежбе, дискусије, рад у групама, самосталан рад (читање, превођење уз помоћ речника, израда домаћих задатака, припрема говорних тема уз помоћ датог материјала). | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 7 | |||
Методе извођења наставе | Вежбе, дискусије, рад у групама, самосталан рад (читање, превођење уз помоћ речника, израда домаћих задатака, припрема говорних тема уз помоћ датог материјала). | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 30 | ||
Практична настава | 20 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |