1413026 - Синтакса италијанског језика 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Синтакса италијанског језика 2 | |||
Акроним | 1413026 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Услов за ПОЛАГАЊЕ испита: положен испит из предмета Синтакса италијанског језика 1 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Стицање знања о сложеним синтаксичким структурама италијанског језика почев од врста просте реченице, преко односа координације и субординације унутар сложене реченице, до врста зависних реченица и њиховог степена зависности. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће умети да примени на тексту и да писмено изложи стечена теоријска знања о сложеним синтаксичким структурама италијанског језика почев од врста просте реченице, преко односа координације и субординације унутар сложене реченице, до врста зависних реченица и њиховог степена зависности. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Синтакса реченице; Сложена реченица; Координација или паратакса; Субординација или хипотакса; Експлицитне и имплицитне реченице; Напоредне реченице: Саставне речнице, Раставне реченице, Супротне реченице, Закључне реченице, Експликативне реченице; Реченице и везници у корелацији; Подела независних реченица по садржају; Уметнуте реченице; Зависне реченице: Узрочне, Намерне, Односне, Временске, Последичне, Допусне, Искључне, Субјекатске, Објекатске, Зависно-упитне, Начинске, Поредбене, Зависне супротне, Лимитативне, Условне; Слагање времена у индикативу и конјунктиву. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе на часу, самосталан рад, примена теоријских знања на одговарајуће писане текстове на рецептивном и продуктивном нивоу. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 70 | ||
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |