1414012 - Увод у француску културу 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Увод у француску културу 2 | |||
Акроним | 1414012 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Услов за праћење наставе: одслушана настава из предмета Увод у француску културу 1. Услов за полагање испита: положен испит из Увода у француску културу 1. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студент ће употпунити знања о основама француске цивилизације и културе, са становишта њеног историјског развоја, а у оквиру развоја западне цивилизације. | |||
Исходи учења (стечена знања) | 1) Студент ће се упознати са културним наслеђем Француске, што ће му помоћи у разумевању и анализи језичких, књижевних и културних чињеница везаних за француско говорно подручје. 2) Развиће своју језичку, комуникациону и културну компетенцију тако да ће на одговарајући начин умети да комуницира на француском језику у основним ситуацијама јавног и академског живота. | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | https://moodle.fil.bg.ac.rs/course/view.php?id=8715 | |||
Садржај теоријске наставе | 1) Савремена Француска – наставак. Државна управа. Правосуђе. Оружане снаге. Снаге реда и мира. Француска у Европској унији. Међународна активност. Медији. Здравствени систем. Социјална политика. Зараде, порези и потрошња. Куповина. Спорт. Вера и празноверје. Образовни систем. Становање. Гастрономија. Људски ресурси. Тржиште рада и социјално-професионалне категорије. Привреда – гране, актери и потенцијал. Пољопривреда. Саобраћај. Туризам. 2) Француска култура од почетака до данас. Преглед историјских епоха: најважнији догађаји и личности политичке и културне историје Француске. Француски научници и филозофи. Архитектура и ликовне уметности. Музика. | |||
Садржај практичне наставе | Описивање телесног изгледа и карактера, одеће, стамбеног простора, свакодневних активности, исхране, потрошње новца и штедње, разних занимања, школског живота, средстава комуникације, врста разоноде, спортова и путовања. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Предавања, дискусије, приказивање видео-материјала (одломци играних и документарних филмова, ЦД-РОМова), гледање препоручених играних филмова ван часова, кратке студентске презентације, симулација свакодневних комуникативних ситуација, истраживање уз коришћење Интернета. Континуирана усмена провера савладаности градива. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | ||
Практична настава | 5 | Усмени испит | 70 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари |