1414032 - Савремени француски језик Г-2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени француски језик Г-2 | |||
Акроним | 1414032 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Услов за полагање: положен испит из предмета Савремени француски језик Г-1 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Развијање четири основне језичке вештине на француском језику (разумевање писаног текста, разумевање на слух, писана и говорна продукција) до нивоа А2, према Заједничком европском референтном оквиру за језике. Усвајање граматичких појмова везаних за француски језик, предвиђених нивоом A2 Заједничког европског референтног оквира за језике. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Након одслушаног семестра студент разуме и користи реченице и изразе француског језика у усменој и писаној форми. У стању је да комуницира на француском о темама везаним за његове свакодневне активности и рутину (куповина, јавни превоз, сналажење у простору, интеракција у ресторану, свакодневне интеракције с колегама на послу - поздрављање, уговарање виђања, распитивање о свакодневним темама, хобији). Разуме кратке, добро структуриране текстове (уобичајена и очекивана јавна обавештења, кратка приватна писма, кратке новинске чланке о познатој теми). Пише кратке текстове о свакодневним темама (поруке, кратко приватно и професионално писмо, описе догађаја и личног искуства). Креира краће монологе на познату тему. Овладао је граматичким категоријама неопходним за креирање и разумевање једноставних реченица на француском. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Граматички садржаји у складу са нивоом А2 (према Заједничком европском референтном оквиру за језике). Континуирана провера пређеног градива кроз обављање индивидуалних задатака. | |||
Садржај практичне наставе | Развој свих језичких вештина (разумевање писаног текста, разумевање на слух, писана и говорна продукција) у складу са нивоом А2 (према Заједничком европском референтном оквиру за језике). Увежбавање лексике и граматике у складу са нивоом А2. Континуирана провера пређеног градива кроз обављање индивидуалних и групних задатака и решавање тестова. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 7 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, вежбе, консултације. Стална провера разумевања и савладаности градива усмено на часу и кроз израду домаћих задатака. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 55 | |
Практична настава | Усмени испит | 15 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |