1418035 - Савремени скандинавски језици Г-5
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени скандинавски језици Г-5 | |||
Акроним | 1418035 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Одслушани Савремени скандинавски језици Г-4 и положени Савремени скандинавски језици Г-3 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Усавршавање стечене језичке компетенције оптимално до нивоа Б2. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме теже и дуже текстове и усмена излагања на широк спектар актуелних тема. Учествује у усменој интеракцији уз висок степен флуентности и спонтаности. Може да се јасно, добро организовано и детаљно у писаној и усменој форми изрази о разноврсним темама, као и да изнесе своје гледиште у дискусији указујући на предности и недостатке различитих опција. У стању је да са данског/норвешког/шведског језика на српски језик и обратно преведе сложеније текстове из домена општег језика, филолошких наука и других стручних области | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Одлике структуре савременог данског/норвешког/шведског језика релевантне за усавршавање језичких компетенција до нивоа Б2; релевантни паралингвистички и невербални чиниоци. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 7 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 35 | |
Практична настава | Усмени испит | 35 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |