Назив | Морфологија арапског језика 2 |
---|
Акроним | 1420022 |
---|
Студијски програм | Језик, књижевност, култура |
---|
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура |
---|
Тип студија | основне академске студије |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни |
---|
Условљеност другим предметима | Уписана текућа година студија. Одрађене предиспитне обавезе. Положен испит из Морфологије арапског језика 1. | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Упознавање и активно овладавање закономерностима морфологије и морфосинтаксе, подсистема именских речи у књижевном арапском, проучавањем система падежа, рода, броја. Упознавање и активно овладавање принципима конгруенције. Упознавање и активно овладавање морфосинтаксичким особеностима и синтаксичким функцијама генитивне везе и система заменичких суфикса. Упознавање и активно овладавање закономерностима заменичког система књижевног арапског језика. Упознавање и активно овладавање основним закономерностима синтаксе односне реченице. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студент је у стању да изврши анализу прилагођеног или аутентичног вокализованог или полувокализованог текста на књижевном арапском у погледу специфичности подсистема именских речи уз активну примену и разумевање принципа конгруенције на релацији именица-придев и именица-глагол. Студент активно влада морфосинтаксичким закономерностима и синтаксичким функцијама генитивне везе и система заменичких суфикса. Студент активно влада морфосинтаксом основних и редних бројева у књижевном арапском. Студент активно влада основним закономерностима синтаксе односне реченице. Студент активно препознаје и користи Студент стиче граматичку основу неопходну за даљу надоградњу рецептивних и продуктивних вештина. |
---|