1438448 - Украјинска књижевност 4 (Друга словенска књижевност)
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Украјинска књижевност 4 (Друга словенска књижевност) | |||
| Акроним | 1438448 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Одслушан предмет Украјинска књижевност 3 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | ТТеоријско упознавање студента са одломцима или целовитим делима украјинске књижевности XVIII и прве половине ХIХ века, поезијом, баснама и философским трактатима Григорија Сковороде, са историјом украјинске културе наведеног периода, његовим најзначајнијим историјским и културним догађајима, на примеру философских и идејно-естетских основа књижевних праваца и токова, са најистакнутијим целовитим делима представника бурлеске и комедије, сентиментализма, романтизма, Харковске школе украјинских песника, словенофилског покрета на језику оригинала и у преводу на српски језик. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент се упознаје са презентацијама, илустрацијама, одломцима или целовитим делима украјинске књижевности XVIII и прве половине ХIХ века, стиче и примењује прегледно знање о њеним најистакнутијим појавама, оспособљава се за даље самостално стицање знања, повезује и примењује знања из различитих области. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Преглед украјинске књижевности XVIII и прве половине ХIХ века на примерима поезије, басни и философских трактата Григорија Сковороде, упознавање са одломцима или целовитим делима овог периода, са историјом украјинске културе наведеног периода, његовим најзначајнијим историјским и културним догађајима, на примеру философских и идејно-естетских основа књижевних праваца и токова, са најистакнутијим целовитим делима представника бурлеска и комедије, сентиментализма, романтизма, Харковске школе украјинских песника, словенофилског покрета на језику оригинала и у преводу на српски језик. | |||
| Садржај практичне наставе | На примеру презентација, илустрација, одломака или целовитих дела украјинске књижевности XVIII и прве половине ХIХ века студент стиче и примењује прегледно знање о њеним најистакнутијим појавама, оспособљава се за даље самостално стицање знања, повезује и примењује знања из различитих области. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 1 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, вежбе, дискусије, мултимедијалне презентације,израда семинарскoг рада. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | ||
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 50 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 30 | |||
