2101014 - Функционална писменост
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Функционална писменост | |||
| Акроним | 2101014 | |||
| Студијски програм | Српска књижевност и језик,Српски језик и књижевност | |||
| Модул | Српски језик и књижевност - филологија и лингвистика, Српски језик и књижевност - филологија и настава | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Кратак садржај курса: I. СТРУКТУРА ТЕКСТА II. БИБЛИОГРАФСКА ПИСМЕНОСТ III. НАУЧНА ПИСМЕНОСТ IV. ПОСЛОВНА ПИСМЕНОСТ | |||
| Садржај практичне наставе | Студенти се на конкретним примерима разматрају врсте библиографске, научне, пословне, информатичке и др. писмености. На практичној настави упознају се са основним техникама академског писања, цитирања, претраге у базама података, архивама итд. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | ||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 70 | |
| Практична настава | 20 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
