2108031 - Практикум из историје опште књижевности 1
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Практикум из историје опште књижевности 1 | |||
| Акроним | 2108031 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Општа књижевност и теорија књижевности | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са главним тенденцијама развоја и најзначајнијим текстовима сумерско-акадске, јудео-хришћанске и старогрчке традиције. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје одређени број дела сумерско-акадске, јудео-хришћанске и старогрчке традиције. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Тематске јединице: -Еп о Гилгамешу -Митолошки оквир античке књижевности: 1) тројански мит; 2) тебански мит -Библија и књижевност. Увод у Библију (основни појмови) -Увод у Стари и Нови завет (основни појмови) -„Прва књига Мојсијева“ („Постање“) -„Друга књига Мојсијева“ („Излазак“) -„Књига о Јову“ -„Књига проповедникова“ -„Песма над песмама“; „Псалми“ -„Јеванђеље по Матеју“ -Јовановски списи: Бог Логос („Јеванђеље по Јовану“); „Откривење Јованово“ -Аристофан, Жабе | |||
| Садржај практичне наставе | Анализа и интерпретација. Дискусија. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 0 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Настава се изводи у облику предавања, дискусије на часу, усменог излагања студената и писања есеја. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 70 | |
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
