2109054 - Увод у методику наставе руског језика 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Увод у методику наставе руског језика 2 | |||
| Акроним | 2109054 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик са компаратистиком | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Увод у методику натаве руског језика 1 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | "Стицање и задржавање и релевантних теоријских знања, овладавање новим знањима о методима у настави руског језика, упознавање студената са садржајима и облицима организације наставе, општим стандардима постигнућа, уџбеничком литературом и наставним плановима и програмима. " | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент описује и објашњава садржаје и облике организације наставе, анализира и описује уџбеничку литературу, аудио-визулена средства, компјутерску технологију, наставне планове и програме који се користе у настави, а осим тога примењује их и креира приликом израде потребних активности. Пореди појмове подучавања. Студент анализира и пореди методе у настави руског језика. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | "Принципи наставе руског као инословенског језика. Систем наставе руског језика, појам и основне карактеристике система. Садржаји и облици организације наставе. Подучавање и учење. Управљање наставним процесом. Наставни планови и програми. Уџбеничка литература у настави руског језика. Аудио-визуелна средства и компјутерска технологија у настави руског језика. " | |||
| Садржај практичне наставе | Методи у настави руског језика. Граматичко-преводни метод. Текстуални метод. Комуникативни метод. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Предавања, разговори, дискусије, индивидуални и групни рад, читање обавезне литературе. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 30 | |||
| Семинари | ||||
