2113124 - Морфологија италијанског језика 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Морфологија италијанског језика 2 | |||
Акроним | 2113124 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен испит из предмета: Mорфологија италијанског језика 1 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студент треба да продуби и прошири знања из граматике италијанског језика, посебно у вези са морфосинтаксичким карактеристикама различитих врста речи у италијанском језику. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће унапредити знања из граматике италијанског језика, умеће да објасни морфосинтаксичке карактеристике различитих врста речи и да их правилно употребљава. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Ред речи (маркиране и немаркиране конструкције). Прилози: подела прилога по значењу и облику, положај прилога, описни придеви у функцији прилога, поређење прилога, прилози за начин, време, место, количину и др. Предлози: прави и неправи предлози, предлошки изрази. Глаголи: правилни и неправилни глаголи, врсте глагола, избор помоћног глагола, фразни глаголи, глаголи са једном или две клитике, фазни глаголи, каузативни глаголи. Пасив. Безличне конструкције, безлично-повратне конструкције, конструкције са неодређеним субјектом, положај ненаглашених заменица уз безличну и повратну заменицу si; Везници. | |||
Садржај практичне наставе | Увежбавање и примена знања стечених на предавањима. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, вежбе, самосталан рад, дискусија | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 70 | ||
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |