2114221 - Увод у студије француског језика 1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Увод у студије француског језика 1 | |||
Акроним | 2114221 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање с основним одликама француског језика. Развијање основне комуникативне компетенције на француском језику у склопу језичких активности усменог и писменог изражавања; развијање способности самосталног учења француског (и других страних) језика кроз стицање свести о компонентама језичке комуникативне компетенције: лингвистичкој, социолингвистичкој и прагматичкој, као и кроз развијање стратегија које воде успешном савладавању језичких и социокултурних садржаја. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме и користи лексику, изразе и питања која се односе на њега и на његово окружење: користи основне изразе за уљудно обраћање, представља себе и другога, поставља директна, једноставна питања, одговара на ту врсту питања, представља планове за будућност и једноставне догађаје из прошлости, учествује у једноставној интеракцији на француском језику; поседује способност самосталног утврђивања и систематизације грађе; користи различите приручнике и допунске материјале; у стању је да процени ниво свог знања, да самостално постави циљеве учења и планира даље кораке у усавршавању. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Обухвата различите лексичке, граматичке и културне садржаје, а спроводи се кроз комуникативне функције у складу са захтевима предвиђеним нивоом А1 Заједничког европског оквира за живе језике. | |||
Садржај практичне наставе | Обухвата различите лексичке и граматичке културне садржаје, а спроводи се кроз комуникативне функције у складу са захтевима предвиђеним нивоом А1 Заједничког европског оквира за живе језике. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Комуникативна настава кроз рад у паровима, групни рад, презентације итд, чиме се подстичу интеракција, комуникација и интеркултурна осетљивост. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |