2115534 - Савремени португалски језик П-4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени португалски језик П-4 | |||
Акроним | 2115534 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Одслушан предмет Савремени португалски језик П-3 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Стицање комуникативне компетенције и компетенције мишљења на португалском језику, ниво A2.2 Заједничког европског референтног оквира за језике. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Комуникативна компетенција на португалском језику, ниво A2.2, према способностима разумевања, говорне продукције и интеракције. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Језички садржаји (лексика/семантика; молфологија/синтакса) и културолошки садржаји, ниво A2.2. | |||
Садржај практичне наставе | Спровођење активности разумевања, говорне продукције и интеракције; подстицање комуникативних, аргументативних и критичких способности. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Спровођење различитих активности према одабраној литератури, допуњених другим задацима и алтернативним метеријалима. Подстицање рада у паровима или групама, праксе самосталног писања, дискусије међу различитим мишљењима и писања пројеката средњег обима. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | 5 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 15 | |||
Семинари | 15 |