2130026 - Словеначки језик 6
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Словеначки језик 6 | |||
Акроним | 2130026 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | студент похађа наставу из предмета Савремени словеначки језик 6 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студент ће се упознати са основама дијалектологије словеначког језика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје основе дијалектологије словеначког језика. Препознаје словеначке дијалекте и уме да их забележи. Теоретска знања повезује са практичним знањима. | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | http://www.fil.bg.ac.rs/wp-content/uploads/%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8_%D1%98%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BA_1-8.pdf | |||
Садржај теоријске наставе | Процес настанка дијалеката, особености различитих дијалеката. Дијалекатске групе. Урбани говор. Жаргон. | |||
Садржај практичне наставе | Словеначке дијалекатске групе, илустровање кроз писмене и усмене примере. Слушање и препознавање различитих дијалеката и њихово записивање. Теоретска знања се повезују са практичним знањима. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Предавања и вежбе. Студент мора бити спреман за активно праћење наставе.Активно учествовање студената у активностима у настави: дискусије, радионице, модериран рад у групама, извршавање предвиђених индивидуалних и групних задатака итд. Студент је дужан да похађа вежбе предвиђене наставним планом и програмом и мора бити спреман за час. Ово подразумева редовну израду домаћих задатака и припрему за час. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 60 | |
Практична настава | Усмени испит | 10 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |