1414024 - Синтакса глагола у француском језику 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Синтакса глагола у француском језику 2 | |||
Акроним | 1414024 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен испит из предмета Синтакса глагола у француском језику 1. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Овладавање различитим типовима глаголских конструкција у француском језику и механизмима који их генеришу. Оспособљавање студената за примену усвојених структура. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Након одслушаног предмета студент је: ‒ усвојио основне принципе конструисања глагола у француском, ‒ оспособљен за коришћење различитих глаголских конструкција у француском, ‒ оспособљен да примени модерне методе граматичке анализе на француски језик у домену синтаксе. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Глаголске перифразе (аспекатске, темпоралне и модалне). Каузативне конструкције (faire + инфинитив, se faire + инфинитив, laisser + инфинитив, se laisser + инфинитив). Од просте ка сложеној реченици: формирање сложене реченице (јукстапозиција, координација, субординација, уметање). Јукстапозиција и имплицитна субординација. Конектори за координацију (везници и прилози). Употребе везника за координацију. Везници за субординацију. Подела зависних реченица. | |||
Садржај практичне наставе | Увежбавање употребе синтаксички различитих типова глагола и конструкција. Превођење реченица са српског језика с нагласком на различитим типовима глаголских конструкција и на разликама које у том погледу постоје између француског и српског језика. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Предавање, дискусија, тестови. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 60 | |
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 10 |