1414068 - Методика наставе француског језика 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Методика наставе француског језика 2 | |||
Акроним | 1414068 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положени испит из Методике наставе француског језика 1. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Повезивање теоријског знања са наставном праксом. Упућивање у дидактичке приступе применљиве у настави, првенствено у оне засноване на савременим дидактичким теоријама. Формирање наставника који размишљају о својој наставној пракси - о понашању у разреду, о избору дидактичких приступа, садржаја, наставних метода, материјала, техничких средстава, језичких вежбања и комуникативних задатака, о организацији часа и евалуацији. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Оспособити студенте да своја знања претворе у вештину вођeња наставе о и на француском језику уз примену принципа комуникативног и акционог приступа у комбинацији са стратегијама из осталих метода. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Теоријска настава обухвата методику часа француског језка: преглед и примена свих усмених и писаних стратегија којим се усваја језик на фонетско-фонолошком, морфо-синтаксичком и семантичком плану, односно којима се развијају лингвистичка компетенција (вежбе изговора и правописа, граматичке и лексичке вежбе) и језичке вештине; евалуација; наставни материјали и средства. | |||
Садржај практичне наставе | Практична настава садржи два вида вежби: 1. огледни часови које држе сами студенти пред својим колегама по уџбеницима француског језика за основне и средње школе, као и часови на неком другом страном језику (немачки, арапски, шпански) уз примену научених стратегија, 2. обавезно опсервирање часова француског језика у основним и средњим школама (2-4 часа) уз вођење записника о запажањима на часу. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, наставна пракса, примена метода у самосталној симулацији часа француског језика, индивидуалан и колективан рад - план часа, дискусија поводом одржаног часа француског језика или неког другог страног језика. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
Практична настава | 15 | Усмени испит | 60 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 15 |