1415034 - Савремени шпански језик Г-4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени шпански језик Г-4 | |||
Акроним | 1415034 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен предмет Савремени шпански Г3. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Усмена и писана комуникација на шпанском језику у складу са нивоом Б1.2 (према Заједничком еврепском референтном оквиру за језике) с посебним нагласком на комуникацију у академском домену. Развој лингвистичке, прагматичке, социолингвистичке и интеркултурне компетенције на шпанском језику у складу са нивоом Б1.2. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Усмена и писмена комуникација на циљном језику у складу са нивоом Б1.2 ”Заједничког европског референтног оквира за језике” (Савет Европе 2021). Разумевање основних принципа академске писмености и њихова имплементација у самосталном и колаборативном раду. Развој стратегија учења, с посебним фокусом на стратегије учења страног језика и развој социокултурне и интеркултурне компетенције. Самостално учење. Колаборативно учење. Способност самосталног размишљања. Уважавање и позитивно вредновање језичке и културне разноликости интернационалног друштва. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Садржаји су усклађени са нивоом Б1.2 према ”Заједничком европском референтном оквиру за језике”. | |||
Садржај практичне наставе | Развој лингвистичке, прагматичке, социолингвистичке и интеркултурне компетенција у складу са нивоом Б1.2, према Заједничком европском референтном оквиру за језике. Усмена и писана интеракција и продукција, дискусије, дебате, разумевање текста, рад са мултимедијалним ресурсима и практичне вежбе. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 7 | |||
Методе извођења наставе | Настава је заснована на комуникативном приступу који је окренут ка решавању задатака и сналажење у различитим ситуацијама. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | 10 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | 10 | |||
Колоквијуми | 10 | |||
Семинари |