1415034 - Savremeni španski jezik G-4
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Savremeni španski jezik G-4 | |||
Akronim | 1415034 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Položen predmet Savremeni španski G3. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Usmena i pisana komunikacija na španskom jeziku u skladu sa nivoom B1.2 (prema Zajedničkom evrepskom referentnom okviru za jezike) s posebnim naglaskom na komunikaciju u akademskom domenu. Razvoj lingvističke, pragmatičke, sociolingvističke i interkulturne kompetencije na španskom jeziku u skladu sa nivoom B1.2. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Usmena i pismena komunikacija na ciljnom jeziku u skladu sa nivoom B1.2 ”Zajedničkog evropskog referentnog okvira za jezike” (Savet Evrope 2021). Razumevanje osnovnih principa akademske pismenosti i njihova implementacija u samostalnom i kolaborativnom radu. Razvoj strategija učenja, s posebnim fokusom na strategije učenja stranog jezika i razvoj sociokulturne i interkulturne kompetencije. Samostalno učenje. Kolaborativno učenje. Sposobnost samostalnog razmišljanja. Uvažavanje i pozitivno vrednovanje jezičke i kulturne raznolikosti internacionalnog društva. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Sadržaji su usklađeni sa nivoom B1.2 prema ”Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike”. | |||
Sadržaj praktične nastave | Razvoj lingvističke, pragmatičke, sociolingvističke i interkulturne kompetencija u skladu sa nivoom B1.2, prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike. Usmena i pisana interakcija i produkcija, diskusije, debate, razumevanje teksta, rad sa multimedijalnim resursima i praktične vežbe. | |||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 7 | |||
Metode izvođenja nastave | Nastava je zasnovana na komunikativnom pristupu koji je okrenut ka rešavanju zadataka i snalaženje u različitim situacijama. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 40 | |
Praktična nastava | 10 | Usmeni ispit | 20 | |
Projekti | 10 | |||
Kolokvijumi | 10 | |||
Seminari |