Навигација

проф. др Ана Јовановић

ванредни професор
Имејл адресаТермини консултација
ana.s.jovanovic@fil.bg.ac.rsПонедељак 15.00 -- 16.00
Имејл адреса
ana.s.jovanovic@fil.bg.ac.rs
Термини консултација
Понедељак 15.00 -- 16.00
Ужа научна област

Хиспанистика

Називи предмета на свим нивоима студија
Основне академске студије - уписани од 2015.
1415034 - Савремени шпански језик Г-4
Основне академске студије - уписани од 2023.
2115034 - Савремени шпански језик Г-4
2115051 - Увод у академско писање за хиспанисте 1
Мастер академске студије - уписани од 2023.
21М15012 - Методологија истраживања у савременој хиспанистици

Одабрана библиографија

Corpus-based analysis of spoken narratives. Introducing a corpus and a search tool

Building environing conditions for symmathesy in a networked project.

La competencia intercultural en la educación primaria

¿Estandarizar lo diferente? El papel de los estándares de la competencia intercultural en la educación formal

Producción de los textos académicos y enseñanza por proyecto: las funciones del andamiaje educativo

Играње или учење: непомирени дуалитети у ставовима учесника наставног процеса

Academic maturation and metacognitive strategies in academic research and production.

Истраженост српског језика у дијаспори у оквирима филологије и лингвистичких дисциплина

Неке особености наративног дискурса говорника српског као матерњег и завичајног језика

Spanish teacher education program and community engagement

El español en Serbia: Estado de la cuestión

Spanish teacher education programs and community engagement

Power relations in the classroom: a case for interpersonal communication in L2 instruction

Abductive reasoning and second language learning

Actitudes epistemológicas de los profesores de español como lengua extranjera en Serbia

Пoтрaгa зa истинoм у Meндoсинoм рoмaну Чудeснo путoвaњe Пoмпoниja Флaтa

Profedepeques. Guía para la enseñanza temprana del español como lengua exranjera

Teaching and learning to co-create

Waking up from the university dream: Intersection of educational ideologies and professional identity construction

Student and teacher attitudes in foreign language instruction

Teaching and Learning to Co-Create

Teleological fictions: Making up the ends of a networked course

Learning as Intersubjectivity

Development of plurilingualism and interculturalism as an objective of project-based L2 learning in primary school education

Ко-конструкција наратива код деце раног узраста: пример српског као примарног и као наследног језика

Филолошка истраживања данас IX: Рано и почетно учење страних језика у формалном образовању

Анализа елемената интеркултурне комуникативне компетенције у савременим уџбеницима српског језика за странце

Причаћу вам причу о жаби: особености отварања дечје нарације на српском језику

Рано учење страних језика у формалном образовању Србије: историјски осврт и изазови савремене наставе

Употреба глаголских облика у нарацији једнојезичне и двојезичне деце на српском језику

Living and learning in different languages: A narrative of a contemporary cosmopolitan

Language education and philological studies: perspectives for an integrative approach

Actividades etnográficas en el desarrollo de la competencia intercultural

Настава српског као завичајног језика: Ко су ученици завичајног језика?

Parents’ role in the foreign language education in Serbia

Jeзичкo плaнирaњe и eтнoгрaфиja: знaчaj стaвoвa учeсникa зa успeшнoст jeзичкe пoлитикe

Autonomy development in L2 learning: Results from the implementation of a scaffolding technique

Континуирано образовање наставника страног језика: потребе и изазови

Linguistic attitudes and linguistic practices in the Global Age: The case of the first generation of Serbian highly educated migrants

Континуирано образовање наставника страног језика: потребе и изазови

Одлике и потребе наставе српског као завичајног језика

Teaching intercultural communicative competence: A contrastive look at the manuals for Spanish language instruction

Идeoлoгиje oбрaзoвaњa и рeцeпциja стрaних jeзикa

Улога прве генерације говорника српског језика у процесу одржавања/ замене језика у дијаспори

Some methodological concerns in the implementation of an independent field research

Transformations of meaning for bicultural bilinguals

Language acquisition through exposure to Hispanic telenovelas: an excuse?