Навигација

Опис предмета

2115058 - Критичка и отворена педагогија у настави и учењу страних језика

Спецификација предмета
НазивКритичка и отворена педагогија у настави и учењу страних језика
Акроним2115058
Студијски програмЈезик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик са компаратистиком
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљеност другим предметимаОблик условљености
      Циљеви изучавања предметаУпознавање са основним принципима критичке и отворене педагогије и њене везе са наставом и учењем страних језика. Разумевање и критичка анализа појма критичке и отворене педагогије у контексту наставе и учења страних језика, на глобалном, регионалном и локалном нивоу.
      Исходи учења (стечена знања)Опште компетенције: способност анализе и синтезе, способност језичког организовања, адекватна усмена и писана комуникација, критички приступ у разматрању и евалуацији образовних феномена. Специфичне компетенције: разумевање и критичко тумачење појмова критичке и отворене педагогије у контексту наставе страних језика; разумевање улоге страних језика у холистичком развоју појединца и у развоју друштва; освешћивање и развој различитих компоненти интеркултурне компетенције; способност за проактиван приступ настави и учењу страних језика уз основно разумевање појма трансдисциплинарности.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеПојам и историјат критичке и отворене педагогије. Вишејезичност као индивидуални и друштвени феномен. Интеркултурност, појединац и друштво. Акцијско истраживање и учење кроз рад у заједници.
      Садржај практичне наставеАнализа појмова и процеса који су уведени на часовима теоријске наставе, развијање критичког апарата студената кроз интерактивне вежбе и анализу глобалних, регионалних и локалних образовних феномена.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставе
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит20
      Практична наставаУсмени испит20
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари40