| Назив | Критичка и отворена педагогија у настави и учењу страних језика |
|---|
| Акроним | 2115058 |
|---|
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик са компаратистиком |
|---|
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе |
|---|
| Тип студија | основне академске студије |
|---|
| Наставник (предавач) | |
|---|
| Наставник/сарадник (вежбе) | |
|---|
| Наставник/сарадник (ДОН) | |
|---|
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни |
|---|
| Условљеност другим предметима | | Облик условљености | |
|---|
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са основним принципима критичке и отворене педагогије и њене везе са наставом и учењем страних језика. Разумевање и критичка анализа појма критичке и отворене педагогије у контексту наставе и учења страних језика, на глобалном, регионалном и локалном нивоу. |
|---|
| Исходи учења (стечена знања) | Опште компетенције: способност анализе и синтезе, способност језичког организовања, адекватна усмена и писана комуникација, критички приступ у разматрању и евалуацији образовних феномена.
Специфичне компетенције: разумевање и критичко тумачење појмова критичке и отворене педагогије у контексту наставе страних језика; разумевање улоге страних језика у холистичком развоју појединца и у развоју друштва; освешћивање и развој различитих компоненти интеркултурне компетенције; способност за проактиван приступ настави и учењу страних језика уз основно разумевање појма трансдисциплинарности. |
|---|