| Назив | Основи методологије глотодидактичких истраживања |
|---|
| Акроним | 21М15001 |
|---|
| Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура |
|---|
| Модул | модул Англистика, модул Германске студије: Западна и Северна Европа, модул Иберијске студије, модул Италијански језик, књижевност и култура, модул Књижевност и култура, модул Комуникација, медији и култура, модул Настава страних језика, модул Оријенталне студије, модул Романистика, модул Славистика |
|---|
| Тип студија | мастер академске студије |
|---|
| Наставник (предавач) | |
|---|
| Наставник/сарадник (вежбе) | |
|---|
| Наставник/сарадник (ДОН) | |
|---|
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан |
|---|
| Условљеност другим предметима | | Облик условљености | |
|---|
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са функцијом и важним карактеристикама истраживања, као и основним методама и поступцима у реализацији научних и стручних истраживања у домену глотодидактике. На овај начин, студенти се оспособљавају да самостално и тимски проучавају актуелне појаве и процесе у настави страних језика. Сем тога, развијају критички апарат за процену квалитета доступних истраживања и примењивости резултата у домену наставе страних језика. Активности предвиђене предметом припремају студенте за реализацију истраживања за самостални завршни рад. |
|---|
| Исходи учења (стечена знања) | Општи исходи – Повећан ниво професионалне компетенције; оспособљеност студената да научно, стручно и критички мисле, да уочавају, проучавају и истражују појаве и процесе у домену глотодидактике. Повећан степен академске и дигиталне компетенције, као и способности за рад у тиму.
Специфични исходи – Студенти могу да препознају, дефинишу и критички анализирају методе доступних истраживачких пројеката у домену глотодидактике. Умеју да идентификују различите фазе у истраживању и да на теоријски заснован и креативан начин дођу до методолошких решења за проучавање појава и процеса у настави страних језика. Студенти могу да реализују истраживачки пројекат мањег обима, уз менторску подршку. |
|---|