1419223 - Дескриптивна граматика енглеског језика 3
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Дескриптивна граматика енглеског језика 3 | |||
Акроним | 1419223 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Дескриптивна граматика енглеског језика 2 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је наставак упознавања студената језика са теоријским и практичним основама структуре енглеског језика. Са фокусом на дескриптивни приступ изучавању структуре енглеског језика (укључујући и елементе синтаксе и морфологије) студенти продубљују знања стечена на претходна два курса на 1. години студија, с тим што се на трећем курсу у фокус доводи именичка група речи (именице, заменице и заменички облици). Посебна пажња се као и на претходним курсевима посвећује практичној примени стеченог теоријског знања. Повезивањем именичких конструкција са глаголским конструкцијама обрађиваним на претходним курсевима студенти стичу свест о комплекснијим структурама попут фраза и клауза. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти стичу теоријска и практична знања о граматичким и семантичким специфичностима различитих класа именица и заменица и заменичких облика (детерминатора) уз способност да знање стечено кроз дескриптиван приступ опису језика примене у апликативним дисциплинама као што су превођење, писмено и усмено изражавање. Један од исхода предмета је да након формалног обучавања и упознавања са структуром енглеског, студенти стичу свест о семантичко-прагматичкој вредности граматичких облика. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Класе именица, гаматичке особине именица, творба именица, именичка фраза, категорија броја, категорија рода, категорија падежа, генитив, остали падежи у енглеском језику, класе заменица, заменички облици-детерминатори, категорија члана у енглеском језику, одређени и неодређени члан (граматичке и семантичке особине). | |||
Садржај практичне наставе | Предмет је конципиран да се настава изводи кроз теоријска предавања уз активно учешће студената у анализи илустративних примера преузетих из реалних језичких ситуација. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |