1405522 - Интернет и књижевност у настави
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Интернет и књижевност у настави | |||
Акроним | 1405522 | |||
Студијски програм | Српска књижевност и језик,Српска књижевност и језик са компаратистиком | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Без услова. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање са могућностима тумачења интерактивне, хипертекстуалне и хипермедијске књижевности. Стицање знања о природи интернета као медија. Истраживање садржаја из области науке о књижевности на светској мрежи. Оспособљавање студената за коришћење дигиталних библиотека и других видова електронских публикација и претраживача на интернету, као и за њихово усклађивање са околностима и циљевима наставе књижевности и српског језика у школи. Обучавање студената за коришћење интернет технологија у наставном процесу и слободним активностима ученика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће стећи академска знања о историји и медијским карактеристикама интернета, сличностима и разликама медија књиге и медија интернета. Упознаће се са историјом, рецепцијом и поетичким особеностима интерактивне, хипертекстуалне и хипермедијске књижевности. Биће оспособљени да проналазе релевантне информације из области студија књижевности на интернету, да их процењују и вреднују и критички користе у процесу стицања знања и развијања одговарајућих умења. Упознаће се са погодностима примене интернета у настави књижевности. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Упознавање са различитим видовима интерактивне, хипертекстуалне и хипермедијске књижевности, која је претходила појави интернета, настала на интернету или је писана под утицајем интернета. Упознавање са променама у рецепцији и поетици књижевности у доба интернета. Стицање знања о историји медија, еволуцији усмене, писане, електронске, линеарне и нелинеарне књижевне форме. Стицање знања о претраживању интернета, налажењу, презентовању и вредновању информација из области науке о књижевности, које су на интернету доступне. Инкорпорирање могућности нових електронских медија у методици наставе књижевности. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Предавања, дискусије. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | ||
Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 20 |