1405522 - Internet i književnost u nastavi
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Internet i književnost u nastavi | |||
| Akronim | 1405522 | |||
| Studijski program | Srpska književnost i jezik,Srpska književnost i jezik sa komparatistikom | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Bez uslova. | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa mogućnostima tumačenja interaktivne, hipertekstualne i hipermedijske književnosti. Sticanje znanja o prirodi interneta kao medija. Istraživanje sadržaja iz oblasti nauke o književnosti na svetskoj mreži. Osposobljavanje studenata za korišćenje digitalnih biblioteka i drugih vidova elektronskih publikacija i pretraživača na internetu, kao i za njihovo usklađivanje sa okolnostima i ciljevima nastave književnosti i srpskog jezika u školi. Obučavanje studenata za korišćenje internet tehnologija u nastavnom procesu i slobodnim aktivnostima učenika. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će steći akademska znanja o istoriji i medijskim karakteristikama interneta, sličnostima i razlikama medija knjige i medija interneta. Upoznaće se sa istorijom, recepcijom i poetičkim osobenostima interaktivne, hipertekstualne i hipermedijske književnosti. Biće osposobljeni da pronalaze relevantne informacije iz oblasti studija književnosti na internetu, da ih procenjuju i vrednuju i kritički koriste u procesu sticanja znanja i razvijanja odgovarajućih umenja. Upoznaće se sa pogodnostima primene interneta u nastavi književnosti. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Upoznavanje sa različitim vidovima interaktivne, hipertekstualne i hipermedijske književnosti, koja je prethodila pojavi interneta, nastala na internetu ili je pisana pod uticajem interneta. Upoznavanje sa promenama u recepciji i poetici književnosti u doba interneta. Sticanje znanja o istoriji medija, evoluciji usmene, pisane, elektronske, linearne i nelinearne književne forme. Sticanje znanja o pretraživanju interneta, nalaženju, prezentovanju i vrednovanju informacija iz oblasti nauke o književnosti, koje su na internetu dostupne. Inkorporiranje mogućnosti novih elektronskih medija u metodici nastave književnosti. | |||
| Sadržaj praktične nastave | ||||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja, diskusije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 60 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 20 | |||
