1408233 - Роман 18. века у настави 1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Роман 18. века у настави 1 | |||
Акроним | 1408233 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са развојем романа током 18. века, периода који се показао као један од кључних за постављање темеља класичне форме романа; праћење жанровског гранања романа 18. века, које је битно утицало на његов потоњи развој; упознавање са општим одликама грађанског романа и друштвено-историјским и културним условима који су се одразили на његово формирање. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје кључна романескна дела енглеске књижевности 18. века, као и питања жанра, пародије, сатире, смеха, приповедачких стратегија, третирања проблема времена у роману, аутопоетичке (само)свести романа, интертекстуалних веза; оспособљен је за самосталну анализу књижевно-уметничког дела и проналажење најпогоднијег приступа саобразног делу које се анализира, као и за тумачење и вредновање романескног текста. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Дела: Данијел Дефо, Робинсон Крусо, Мол Фландерс Хенри Филдинг, Пустолов Џозеф Ендрус Лоренс Стерн, Тристрам Шенди Џонатан Свифт, Гуливерова путовања | |||
Садржај практичне наставе | Анализа и интерпретација. Дискусија. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Настава се изводи у облику предавања, дискусије на часу, усменог излагања студената и писања есеја. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |