Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме речи, изразе и питања која се односе на њега и на његово окружење, поздраве и једноставне наредбе, краће дијалоге/монологе на познату тему, изворног говорника када говори о познатој теми; натписе у свакодневном животу, кратке и једностане писане поруке, коментаре и упутства, разгледнице и честитке; глобално разуме садржину једноставног информативног материјала; користи основне изразе за уљудно обраћање, представља себе и другога, поставља директна једноставна питања, одговара на ту врсту питања, води једноставну интеракцију и друго; попуњава једноставније формуларе у којима се траже лични подаци, пише разгледнице и честитке, једноставне поруке и белешке, кратке саставе о себи и свом окружењу; поседује способност самосталног утврђивања и систематизације грађе; користи различите приручнике и допунске материјале; у стању је да процени ниво свог знања, да самостално постави циљеве учења и планира даље кораке у усавршавању. |
---|