Navigacija

Opis predmeta

1414051 - Osnovi komunikacije na francuskom jeziku 1

Specifikacija predmeta
Naziv Osnovi komunikacije na francuskom jeziku 1
Akronim 1414051
Studijski program Jezik, književnost, kultura
Modul modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 3.0 Status predmeta izborni
    Uslovljenost drugim predmetima Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Razvijanje osnovne komunikativne kompetencije na francuskom jeziku u ličnom, javnom, obrazovnom i profesionalnom domenu upotrebe jezika u sklopu jezičkih aktivnosti razumevanja govora i pročitanog teksta, usmenog i pismenog izražavanja; razvijanje sposobnosti samostalnog učenja francuskog (i drugih stranih) jezika kroz sticanje svesti o komponentama jezičke komunikativne kompetencije: lingvističkoj, sociolingvističkoj i pragmatičkoj, kao i kroz razvijanje strategija koje vode uspešnom savladavanju jezičkih i sociokulturnih sadržaja.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Student razume reči, izraze i pitanja koja se odnose na njega i na njegovo okruženje, pozdrave i jednostavne naredbe, kraće dijaloge/monologe na poznatu temu, izvornog govornika kada govori o poznatoj temi; natpise u svakodnevnom životu, kratke i jednostane pisane poruke, komentare i uputstva, razglednice i čestitke; globalno razume sadržinu jednostavnog informativnog materijala; koristi osnovne izraze za uljudno obraćanje, predstavlja sebe i drugoga, postavlja direktna jednostavna pitanja, odgovara na tu vrstu pitanja, vodi jednostavnu interakciju i drugo; popunjava jednostavnije formulare u kojima se traže lični podaci, piše razglednice i čestitke, jednostavne poruke i beleške, kratke sastave o sebi i svom okruženju; poseduje sposobnost samostalnog utvrđivanja i sistematizacije građe; koristi različite priručnike i dopunske materijale; u stanju je da proceni nivo svog znanja, da samostalno postavi ciljeve učenja i planira dalje korake u usavršavanju.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Obuhvata različite kulturne, leksičke i gramatičke sadržaje, a sprovodi se kroz komunikativne funkcije u skladu sa zahtevima predviđenim nivoom A1 Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike.
    Sadržaj praktične nastave Obuhvata različite kulturne, leksičke i gramatičke sadržaje, a sprovodi se kroz komunikativne funkcije u skladu sa zahtevima predviđenim nivoom A1 Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave Komunikativna nastava kroz rad u parovima, grupni rad, prezentacije itd, čime se podstiču interakcija, komunikacija i interkulturna osetljivost.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit 30
    Praktična nastava 20 Usmeni ispit 40
    Projekti
    Kolokvijumi
    Seminari