1433331 - Савремени персијски језик П-1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени персијски језик П-1 | |||
Акроним | 1433331 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик,Српска књижевност и језик са компаратистиком,Српски језик и књижевност | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе, Наставнички профил, Филолошки профил | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Уписана текућа година студија. Одрађене предиспитне обавезе. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Усвање персијског писма и вештина читања, као и стицање и развијање укупних језичких, посебно комуникативних компетенција. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће бити способни да се служе свакодневном, једноставном конверзацијом и да разговарају о својим најосновнијим потребама. Моћи ће да се представљају и именују предмете у свом окружењу. Биће способни да пишу персијским алфабетом и увиде разлике. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Персијска фонологија (самогласници и сугласници), различити знакови: дупли сугласници (tashdid), основе система писања, говорни и писани персијски језик, изговор, једнина и множина именица, једноставна морфолошка правила.Персисјки алфабет, редослед речи у персијском (СОГ- субјекат, објекат, глагол). Конјугација глагола "бити", "имати", као и негација глагола. | |||
Садржај практичне наставе | Вештине писања: вежбање персијског алфабета, користећи свакодневне конверзације у једноставним ситуацијама. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Вежбе, комуникативне активности и задаци, рад у групама, самостални рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 60 | ||
Практична настава | 10 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |