Навигација

Опис предмета

2114033 - Савремени француски језик Г-3

Спецификација предмета
НазивСавремени француски језик Г-3
Акроним2114033
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Општа лингвистика са страним језиком, модул Француски језик, књижевност, култура
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ6.0Статус предметаизборни
    Условљеност другим предметимаУслов за полагање: положен испит из предмета Савремени француски језик Г-2.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаСистематско и континуирано развијање рецептивних и продуктивних језичких вештина до нивоа Б1.1 Заједничког европског референтног оквира за језике. Усавршавање међукултурнe комуникативнe компетенцијe и продубљивање знања из граматике и лексике француског језика, с циљем трајног усвајања и практичног примењивања.
    Исходи учења (стечена знања)Након одслушаног и савладаног предмета, студент разуме једноставна излагања на стандардном француском језику на познате и блиске теме. Сналази се у већини очекиваних ситуација у интеракцији с изворним говорницима француског језика. Уме саставити једноставан кохерентан текст и говорити о темама које га се блиско дотичу.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеГраматички и лексички садржаји у складу с нивоом Б1.1 Заједничког европског референтног оквира за језике.
    Садржај практичне наставеРазвој свих језичких вештина (разумевање писаног текста, разумевање на слух, писана и говорна производња) у мери која одговара нивоу Б1.1 Заједничког европског референтног оквира за језике. Увежбавање лексике и граматике у складу с нивоом Б1.1. Континуирана провера пређеног градива кроз обављање индивидуалних задатака и задатака у пару односно групи, спровођење индивидуалних и групних пројеката и решавање тестова.
    Литература
    1. Dollez, C., Pons, S. Alter Ego + 3. Méthode de français. Paris: Hachette, 2013.
    2. Pons, S., Trévisiol, P., Veillon Leroux, A. Alter Ego + 3. Cahier d'activités. Paris: Hachette, 2013.
    3. Драшковић, В. Граматика француског језика за основну школу. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства, 2008.
    4. Точанац, Д., Динић, Т, Видић, Ј. Француско-српски речник. Београд: Завод за уџбенике, 2017.
    5. Stosic, D., Miletic, A., Marjanović S., Stanojević, V. ParCoLab (beta), a Parallel Corpus of French, Serbian and English. Toulouse: Université Toulouse Jean Jaurès, 2015. Доступно на: http://parcolab.univ-tlse2.fr.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    17
    Методе извођења наставеПредавања и вежбе с ослонцем на комуникативном приступу. Консултације.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања30Писмени испит60
    Практична наставаУсмени испит10
    Пројекти
    Колоквијуми
    Семинари