2114222 - Увод у студије француског језика 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Увод у студије француског језика 2 | |||
Акроним | 2114222 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Услов за полагање: положен испит из предмета Увод у студије француског језика 1 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Даље развијање комуникативне компетенције на француском језику у свим доменима употребе језика и у склопу језичких активности усменог и писменог изражавања; даље развијање способности самосталног учења француског (и других страних) језика кроз стицање свести о компонентама језичке комуникативне компетенције: лингвистичкој, социолингвистичкој и прагматичкој, као и кроз развијање стратегија које воде успешном савладавању језичких и социокултурних садржаја. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме и користи лексику и изразе који се односе на њега, на окружење, на свакодневне потребе, на подручја личног интересовања и студентског живота; разуме и даје једноставна упутства; учествује у интеракцији на француском језику у познатим ситуацијама и о познатим темама, исказује допадање/недопадање, слагање/неслагање и сл; даје кратке описе људи, места, својих и туђих активности, догађаја; самостално утврђује, систематизује и по потреби проширује језичку грађу; даје једноставне савете; користи приручнике, допунске материјале, прати медије; процењује ниво свог знања, поставља циљеве даљег учења и планира следеће кораке у усавршавању. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Обухвата различите лексичке, граматичке и културне садржаје, а спроводи се кроз комуникативне функције у складу са захтевима предвиђеним нивоом А2 Заједничког европског оквира за живе језике. | |||
Садржај практичне наставе | Обухвата различите лексичке, граматичке и културне садржаје, а спроводи се кроз комуникативне функције у складу са захтевима предвиђеним нивоом А2 Заједничког европског оквира за живе језике. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Комуникативна настава кроз рад у паровима, групни рад, презентације итд, чиме се подстичу интеракција, комуникација и интеркултурна осетљивост. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |