2114222 - Uvod u studije francuskog jezika 2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Uvod u studije francuskog jezika 2 | |||
Akronim | 2114222 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Uslov za polaganje: položen ispit iz predmeta Uvod u studije francuskog jezika 1 | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Dalje razvijanje komunikativne kompetencije na francuskom jeziku u svim domenima upotrebe jezika i u sklopu jezičkih aktivnosti usmenog i pismenog izražavanja; dalje razvijanje sposobnosti samostalnog učenja francuskog (i drugih stranih) jezika kroz sticanje svesti o komponentama jezičke komunikativne kompetencije: lingvističkoj, sociolingvističkoj i pragmatičkoj, kao i kroz razvijanje strategija koje vode uspešnom savladavanju jezičkih i sociokulturnih sadržaja. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student razume i koristi leksiku i izraze koji se odnose na njega, na okruženje, na svakodnevne potrebe, na područja ličnog interesovanja i studentskog života; razume i daje jednostavna uputstva; učestvuje u interakciji na francuskom jeziku u poznatim situacijama i o poznatim temama, iskazuje dopadanje/nedopadanje, slaganje/neslaganje i sl; daje kratke opise ljudi, mesta, svojih i tuđih aktivnosti, događaja; samostalno utvrđuje, sistematizuje i po potrebi proširuje jezičku građu; daje jednostavne savete; koristi priručnike, dopunske materijale, prati medije; procenjuje nivo svog znanja, postavlja ciljeve daljeg učenja i planira sledeće korake u usavršavanju. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Obuhvata različite leksičke, gramatičke i kulturne sadržaje, a sprovodi se kroz komunikativne funkcije u skladu sa zahtevima predviđenim nivoom A2 Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. | |||
Sadržaj praktične nastave | Obuhvata različite leksičke, gramatičke i kulturne sadržaje, a sprovodi se kroz komunikativne funkcije u skladu sa zahtevima predviđenim nivoom A2 Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. | |||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Komunikativna nastava kroz rad u parovima, grupni rad, prezentacije itd, čime se podstiču interakcija, komunikacija i interkulturna osetljivost. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | 30 | Usmeni ispit | 30 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |